Post by piohandritrele on Feb 4, 2022 22:53:13 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Duet ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Duet IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder øger mønter ▞▞▞
▞▞▞ Duet 2022 version ▞▞▞
Falsk spil, malware
Spillet er ret godt, men mængden af annoncer ødelægger bare spillet fuldstændigt. 10 sekunders annoncer efter hvert niveau, og niveauerne er ikke engang store nok.
Hastigheden er for langsom
Sjovt, men for mange annoncer
Simpelt og sjovt. En fyr sagde, at det er alt for svært, men det er det ikke. Det er lidt af en udfordring, men han skal virkelig suge på koordinationen. Alt i alt et rigtig fedt spil. Stærkt anbefale. Bemærkning til udvikleren: havde en fejl, hvor musikken klippede ud, men genstart af appen løste det. Kunne godt tænke mig at tage et kig på det.
Det er $3 værd for at fjerne annoncer mellem niveauer, men musikken kunne være mere melodisk og afslappende. Ellers en meget medrivende og flydende oplevelse. Organisk fører dig gennem en stor færdighedsudvikling.
Duet Arcade okkh
Badddddddddddddddddddddddddddff#dfddddd
Forbløffende strålende design. Enkel, men alligevel meget udfordrende og vanedannende. Opmærksomheden på detaljer er bemærkelsesværdig. Annoncer er ikke hårdhændede eller påtrængende. Andre spildesignere skal tage ved lære af dette. Godt klaret!
En fejl stopper din bevægelse hver gang, mens den dræber dig og ødelægger spillet. Men det er rigtig sjovt
Bottle Flip 3D Fritidsspill cjyn
Duet Arcade jvb
Det er lidt kedeligt tbh....
Filmy na kanale Dannymon - Twitch
Trådløs. App til iOS og Android. Wonderland 532 and 733 adjustable bed. VIP 733 elevationseng ... DUET 532 elevationseng ... DUET 412 elevationseng.
Lidt grådig ikke?
Folk forventes at betale for hvert nyt sæt niveauer, der udgives?
Duet Arcade okkh
Svært
احمد مادرخراب
Disse regler beskriver et spil med to spillere, men det er let at lade flere spille med. Læs mere på side 11. Page 3. 3. DUET-DIAGRAMMER.
Der burde være flere niveauer. Jeg gennemførte det hele
lenovo ideapad duet chromebook 10,1" 128 gb bærbar pc
Jeg skal være ærlig, dette spil drev mig ned ad en lang vej kaldet helvede. Men i sidste ende er udfordringen det, der gør dette så utroligt sjovt! Jeg slog endelig spillet, og følelsen af tilfredshed efter at have slået niveauerne er nok til at give mig lyst til at gøre det hele igen. Bliv ved, Kumobius!
Godt soundtrack, umuligt. Spil!!! Jeg købte endda dumt so-callef
Bliver ret hurtigt hårdt og ikke meget at lave efter lidt.
Sådan et godt spil, hvor der åbenbart er lagt så meget tid i det. Jeg elskede og hadede slutningen. Jeg elskede det, fordi det afsluttede spillet så godt, men jeg hadede det, fordi det afsluttede spillet. Historien er bare så fantastisk, og jeg elsker den generelt. Byg nogen annoncer enten! Så fantastisk et spil, som jeg klart vil anbefale 100 %.
Okay
Konceptuelt er spillet godt, det er svært på visse punkter, men det er det ikke. Damestemmen ved start får dig til at have det dårligt med dig selv og demotiverer dig. De har bogstaveligt talt navngivet alle niveauer af følelser som vrede, skyldfølelse og depression. Hvad vil du have, at spilleren skal gøre selvskade eller hvad?
Et af mine yndlingsspil. Blandingen af følelser, der alle er givet af ordene og musikken, der spiller, gør dette enkle spil meget mere komplekst.
Det er bare En dans af ild og is, men til mobil
Annoncer er alt for påtrængende, men gameplayet er en fantastisk opfindelse!
Antallet af annoncer er latterligt. Ikke bare en hyppig popup, eller lejlighedsvis kort video, men en hyppig 30 sekunder lang video.
⁵555
Godt spil, jeg forstår det sædvanlige reklamebanner, men det er latterligt at få mig til at sidde igennem en 15-30 sekunders annonce med få minutter mellemrum. Du får aldrig mine penge nu.
Jeg HADER dette spil så dårligt!!! JEG HADEDE DET!! Ham der lavede dette spil er super dum !! Jeg sætter ikke pris på det...... Sheesh
Så sjovt ud, men jeg kedede mig let. Jeg troede, at spillet ville være vanedannende, eller virkelig sjovt, men det er det modsatte. Jeg kedede mig efter at have banket igen og igen. Dette er ikke min type spil personligt.
Duet Arcade okkh
Duet Arcade jvb
Ganske godt spil, men den bedste del koster penge.
Duet Arked ekh
værste dumme spil
Jeg bliver skør 🤣
Dette spil er for hårdt
Kedeligt og ret irriterende
Fuldkommenhed. Musikken er forbløffende. Så enkelt og rent. God udfordring for voksne. Nice "adskillelse af bekymringer" opfordring til SWE'erne. 10/10.
Sådan bruger du din iPhone eller Android-telefon som en ...
Skuffet ... de har fjernet musikken ... eller får jeg det ikke ... plejede at elske den ældre version på grund af musik ... hvis de sætter den musik tilbage ... så er det 5 stjernespil
Et utroligt spil! Faktisk er det mere som et mesterværk, der er på randen af terapeutisk, når du spiller! En af mine favoritter hele tiden.
Dette spil er fantastisk 👍 Jeg nyder virkelig dette
Fantastisk spil fra kontroller til bevægelse til farver. Hvis du vil udfordre, er dette spil noget for dig. Har spillet dette spil i flere måneder og stadig udfordret hver gang jeg spiller. Rekvisitter til udviklerne til et fantastisk spil!!!
Appen Duet Display lader iOS-enheder oprette forbindelse til en Mac, der kører mindst OS 10.9. Mac har brug for duetsoftware, som er en gratis download og
God idé, dårlig udførelse. Spillet starter med det samme meget svært, og du skal bestå hele niveauet perfekt for at bestå. Nej tak.
Gribende kontanter
Duet™ Roller Accessory System - Den Intelligente Krop
Den er så fin! men jeg vil have mere Harder in Free..
Beatet, der spillede var ❤️❤️❤️, det nød det💯💯.